www.gpp-osijek.com
http://www.gpp-osijek.com/forum/

Pitanja vezana za tramvajski promet
http://www.gpp-osijek.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=772
Stranica: 3/3.

Autor/ica:  ante [ pet kol 10, 2012 11:14 am ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

Kada će početi izgradnja tramvajske pruge VIšnjevac - Josipovac ?

Autor/ica:  T3PVO [ sub kol 11, 2012 3:21 pm ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

To bi i mi voljeli znati!

Autor/ica:  putnik91 [ uto pro 04, 2012 3:57 pm ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

Zašto svaki, al svaki dan kasni tramvaj na liniji 2? Na Mačkamami treba biti u 7,43 a on dolazi poslije 7,50h? Vozač koji zadnji dana vozi taj tramvaj je užasno spor, nevjerojatno je da čak 15minuta treba od Mačkamame do Tržnice! Ispred njega nije bio nikakav zastoj niti vozila koja bi ga usporavala!

Autor/ica:  sakuntala park [ uto pro 04, 2012 8:25 pm ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

Dobro pitanje, pošto se zna da od Mačkamame do kolodvora, po voznom redu, tramvaju treba 6 minuta. Ako dodamo još 2-3 minute do tržnice (zavisi o semaforima), onda stvarno vozač vozi pre sporo i ne pazi na prolazna vremena u odgovarajućim okvirima.

Autor/ica:  Lovro [ čet pro 06, 2012 9:55 am ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

putnik91 je napisao/la:
Zašto svaki, al svaki dan kasni tramvaj na liniji 2? Na Mačkamami treba biti u 7,43 a on dolazi poslije 7,50h? Vozač koji zadnji dana vozi taj tramvaj je užasno spor, nevjerojatno je da čak 15minuta treba od Mačkamame do Tržnice! Ispred njega nije bio nikakav zastoj niti vozila koja bi ga usporavala!

Prolazno vrijeme na stanici Mačkamama je +/- 3 minute. Provjerom prolaznih vremena pomoću Skytrack programa na tramvajskoj liniji 2 (provjera više voznih redova) jasno je vidljivo da tramvajima od Mačkamame do Tržnice potrebno cca 10 minuta.

Autor/ica:  putnik91 [ čet pro 06, 2012 11:43 am ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

Lovro je napisao/la:
putnik91 je napisao/la:
Zašto svaki, al svaki dan kasni tramvaj na liniji 2? Na Mačkamami treba biti u 7,43 a on dolazi poslije 7,50h? Vozač koji zadnji dana vozi taj tramvaj je užasno spor, nevjerojatno je da čak 15minuta treba od Mačkamame do Tržnice! Ispred njega nije bio nikakav zastoj niti vozila koja bi ga usporavala!

Prolazno vrijeme na stanici Mačkamama je +/- 3 minute. Provjerom prolaznih vremena pomoću Skytrack programa na tramvajskoj liniji 2 (provjera više voznih redova) jasno je vidljivo da tramvajima od Mačkamame do Tržnice potrebno cca 10 minuta.

7,43-7,50 ima vise od 3 minute :)
Realno, da se vozi kako treba za 10 minuta se od Mačkamame do Trga A.S. dođe bez problema. Samo kad su ovakvi spori vozači u pitanju to je nemoguća misija.

Autor/ica:  ante [ pon ožu 17, 2014 10:56 pm ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

Na drugom forumu smo pričali o tome da bi GPP naručio/dobio od ZET-a T4 tramvaje. Zna li netko nešto više? Isto tako pojavile su se neke priče da bi se genšeri mogli povuć iz prometa ili prodati ili nešto drugo? 001_smile

Autor/ica:  T3PVO [ uto ožu 18, 2014 7:42 am ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

Priča se svašta, a što će na kraju biti [idea

Autor/ica:  ante [ ned stu 16, 2014 2:01 pm ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

Evo sa foruma zeljeznice.ent sam dobio informaciju da u ZETu pripremaju neki GT6M za GPP?
Dakle, ipak ništa od T4 što smo prije spominjali? 001_unsure

Što se to čuje kod trama 0602 ? Jučer na liniji 2 je baš nekako "cvilio"...

Autor/ica:  T3PVO [ pon stu 17, 2014 7:38 am ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

Prvi glas .... blink za getejce, a T4 traže jako puno ulaganja pa se od toga odustalo.

Nema ništa prijavljeno za dvojku pa je vjerojatno pruga.

Autor/ica:  tram4 [ pon pro 01, 2014 4:33 pm ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

T3PVO je napisao/la:
a T4 traže jako puno ulaganja pa se od toga odustalo.


Da T4 traže puno ulaganja, naprosto ne može biti istina pod uvjetom da uzmete T4 koji su praktički dan ranije vozili po Zagrebu, i koji su spremni istog trenutka za promet kad dođu na tračnice.
Nikakvo dodatno ulaganje nije potrebno jer su ti tramvaji konstantno održavani, svaki dan na dnevnom pregledu i treba ih samo nastaviti održavati. Tramvaji u Zagrebu redovito svakih 10-15 godina odlaze na veliki popravak na kojem se tramvaj potpuno rastavi, sredi se sanduk, elektro i mehanička oprema, uredi i oliči interijer kao i oplata vozila. Prema tome u tramvajima T4 npr. kablovi nisu iz 70-ih kao u T3 koji nikad nisu bili na VP nego su maksimalno stari 10 godina. ;)

Druga je stvar kad bi GPP htio uložiti u nekakvu modernizaciju, no meni općenito te "polumodernizacije" nemaju smisla jer se ništa konkretno za putnike ili vozače ne dobiva s time.

GT6 iz Zagreba su zahtijevali sigurno više ulaganja od npr. T4 kad bi ste ih uzeli, jer su prije odlaska u Osijek stajali na otvorenom oko 3 godine, pa je sigurno oplata istrulila, drvene ploče se napuhnule, u reduktorima je bilo staro ulje itd.

Autor/ica:  T3PVO [ uto pro 02, 2014 7:27 am ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

Ti T4 o kojima ti pričaš su vjerojatno neka druga vozila, ja osobno sam vidio ove što su nam nudili a uzeli smo i ovlaštenog sudskog vještaka da ih pregleda pa je čovjek rekao ni slučajno da ih ne uzimamo frown2

Autor/ica:  tram4 [ sri pro 03, 2014 1:37 am ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

T3PVO je napisao/la:
Ti T4 o kojima ti pričaš su vjerojatno neka druga vozila, ja osobno sam vidio ove što su nam nudili a uzeli smo i ovlaštenog sudskog vještaka da ih pregleda pa je čovjek rekao ni slučajno da ih ne uzimamo frown2


Očito ne mislimo na ista vozila. Ja poznajem vozni park kao vlastiti džep, moguće jedino da su vam nudili kramu sa onog istog kolosijeka gdje su stajali GT6, no ti T4 već stoje dugo tamo, sa nekih su djelomično poskidani dijelovi i na većini je oplata u lošem stanju.

No, T4 ima viška, pa biste mogli i dobiti one iz prometa koji su u dobrom stanju, ne znam zašto vam je ZET nudio smeće, a ne normalne tramvaje, no doduše nisam previše iznenađen nikad kad je u pitanju ZET. frown2

Autor/ica:  T3PVO [ sri pro 03, 2014 7:26 am ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

Da, stajali su tamo na kolosjeku gdje je bilo, mislim, 2 getejca...sada čekamo neka bolja vremena :roll:

Autor/ica:  tram4 [ sri pro 03, 2014 2:54 pm ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

Samo za usporedbu, da pokažem kako se vrše VP na tramvajima u ZET-u. Ovi tramvaji koje su vama nudili su previđeni za otpis, i u lošem su stanju od stajanja, osim toga bližilo im se vrijeme za odlazak na VP koji se vrši kako sam već naveo svakih 10-15 godina. I na njemu se cijeli tramvaj rastavi kao na slikama:
Primjer VP na GB. 481.

Rastav

slika

Ugrađivanje interijera nakon zamjene starih vodova i uređenja oplate i konstrukcije sanduka.

slika

Uređena upravljačka ploča nakon popravka.

slika

I izvana nakon završetka VP.

slika

T4 dosta brzo propadaju jer stoje cijelo vrijeme vani ispod vedrog neba, no treba sa ZET-om pregovarati (pošto imaju višak T4) u voznom parku, i treba od njih tražiti da vam daju (ako će vam trebati) neke tramvaje koji su u boljem stanju, koji su u prometu. Ne kažem da trebaju dati ove koji su nedavno izašli sa VP kao 481, no barem tramvaje kojima je oplata u dobrom stanju, tramvaji koji su prije cca 5 god bili na VP i dalje su u dobrom stanju za prodaju za simboličnu cijenu ili za poklon.

Autor/ica:  T3PVO [ čet pro 04, 2014 7:24 am ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

Prošla su vremena kada se nešto davalo ;-)

Autor/ica:  ante [ ned svi 05, 2019 5:00 pm ]
Naslov:  Re: Pitanja vezana za tramvajski promet

Koji je razlog uvođenja "revolucionarnog" proljetnog voznog reda?

Linija 2 sa 15 minutnim taktom je prerijetka, umjesto da se unapređuje gradski promet u gradu, on se sustavno uništava na način da se neki polasci ukidaju, pa ćemo za koju godinu imati tramvaje koji će voziti kao i autobusi. Šteta. Ne smijem ni pomisliti kakav će biti ljetni vozni red.

I što je sa povećanjem autobusa na pojedinim linijama? Najavljivano je bilo polasci za Briješće, Filipovicu i ostala odredišta da će dobiti po još jedan vozni red dolaskom novih autobusa. Novi autobusi su stigli, a mi dobili smanjenje vozila na linijama i gužve u istima. Autobus za Jug II. preko radnog dana u špici je pretrpan. (Povećanje autobusa na linijama najavljivano je u GPPovoj brošuri br.1)

Stranica: 3/3. Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/

Fatal error: ./cache/ is NOT writable. in C:\Users\gpposije\gpp-osijek.com\wwwroot\forum\includes\acm\acm_file.php on line 103