Sada je: ned lis 20, 2019 6:33 am.

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 163 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: pet ožu 23, 2012 1:17 pm 
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned vel 10, 2008 1:47 am
Postovi: 263
Lokacija: Zagreb
Moje mišljenje je da bi GPP u slučaju potrebe trebao uzeti od ZET-a nekoliko solo T4, zašto ne.
Nema veze dali je obnovljen ili ne, zg t4 su u jako dobrom stanju i iznutra i izvana, te su tehnički ispravni i ima dijelova za njih, i ne vidim potrebu za silnim obnovama.
Putnici se sigurno nebi žalili da im koji put umjesto T3PV dođe T3 ili T4, obnoviti/modernizirati po uzoru na T3PV ove stare preostale T3, ili ako jednog dana dođu iz Zagreba T4, nije potrebno, nepotrebna investicija.
Osim toga, Osijek bi definitivno trebao sačuvati jedan primjerak T3 u izvornom obliku, kao budući muzejski eksponat.


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: pet ožu 23, 2012 11:41 pm 

Pridružen/a: pon ožu 12, 2012 3:18 pm
Postovi: 178
I ja također vjerujem da se putnici ne bi žalili da im dođe koji put T4 (+B4) tramvaj! Super bi bilo vidjeti ih na osječkim ulicama. Pozdrav! 001_smile


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: GT6
Novi postPostano: pon ožu 26, 2012 5:58 pm 

Pridružen/a: pon ožu 12, 2012 3:18 pm
Postovi: 178
Lijepo bih molio, ako netko ima sliku 8226 da stavi na forum, ako nije problem Angel_anim

uredio: tram4, postovi prebačeni iz teme GT6 u odgovarajuću temu!


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: GT6
Novi postPostano: uto ožu 27, 2012 6:21 am 
Site Moderator
Avatar

Pridružen/a: pon vel 04, 2008 3:56 pm
Postovi: 664
Lokacija: Osijek
Nema smisla je je od njega ostao samo kostur yikes

uredio: tram4, postovi prebačeni iz teme GT6 u odgovarajuću temu!

_________________
Moderator u globalu


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: uto ožu 27, 2012 10:42 am 
Avatar

Pridružen/a: sub kol 09, 2008 2:44 pm
Postovi: 373
Lokacija: Osijek
T3PVO je napisao/la:
Nema smisla je je od njega ostao samo kostur yikes


Šteta :|

U sjećanje, stavit ću 3 slike. Prva je posuđena sa foruma zeljeznice.net. (Isprike, ne nađem autora slike). Druge dvije sam slikao mobitelom 13.08.2010. godine.

slika

slika

slika


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: uto ožu 27, 2012 1:34 pm 

Pridružen/a: pon ožu 12, 2012 3:18 pm
Postovi: 178
Izvrsne slike, samo šteta što je od 8226 ostao samo kostur ?!? grrrr


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: čet ožu 29, 2012 2:28 am 
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned vel 10, 2008 1:47 am
Postovi: 263
Lokacija: Zagreb
ante je napisao/la:
Izvrsne slike, samo šteta što je od 8226 ostao samo kostur ?!? grrrr


Meni je osobno šteta svakog rashodovanog tramvaja, no to je pametna odluka. Bolje da su ostavili kostur i sačuvali važnije dijelove za ostala dva T3, a taj kostur se onda može iskoristiti na budućoj modernizaciji i time dobiti novi tramvaj! thumbsup
Nažalost, desio se teški kvar, na tako starom vozilu i tu nema pomoći. Jedino što se nadam da neće od zadnjeg T3 jednoga dana ostati samo kostur.


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: sri tra 04, 2012 6:03 pm 

Pridružen/a: pon ožu 12, 2012 3:18 pm
Postovi: 178
Što je kod tramvaja 8225 sa vratima (konkretno zadnjim i srednjim)?


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: sri tra 04, 2012 11:09 pm 
Avatar

Pridružen/a: sub kol 09, 2008 2:44 pm
Postovi: 373
Lokacija: Osijek
Pojasni?! Ne otvaraju se, ne zatvaraju se? Inače, T3 nema za svaka vrata posebno mogućnost otvaranja niti samoposlugu. Vozač može otvoriti ili samo prva ili sva...


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: čet tra 05, 2012 1:12 pm 

Pridružen/a: pon ožu 12, 2012 3:18 pm
Postovi: 178
Vrata kod 8225 su "zatvorena", tako da se može šaka gurnuti kroz vrata. A kada su "otvorena" onda se opet ne otvore do kraja nego nekako klimavo, pa me zanima kako to da se ne naruče nova vrata (od ZET-a ?) ili ova stara da se poprave ? 001_wub


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: pet tra 06, 2012 6:07 am 
Site Moderator
Avatar

Pridružen/a: pon vel 04, 2008 3:56 pm
Postovi: 664
Lokacija: Osijek
Nažalost ta vrata su stare tehnologije i rade na hidrauliku koja je vrlo osjetljiva na vanjsku temperaturu. Danas je recimo hladnije jutro i ti našteluješ vrata da rade tako, a tijekom dana bude promjena temperature 15-20 stupnjeva prema gore, ulje u motoru se zagrije i tada motor radi totalno drugačije od onoga kako si naštelao ujutro. Borba sa vjetrenjačama ;)

_________________
Moderator u globalu


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: pet tra 06, 2012 10:54 am 

Pridružen/a: pon ožu 12, 2012 3:18 pm
Postovi: 178
To nisam znao, no svaki dan nešto novo naučimo !!! 001_rolleyes


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: sub tra 07, 2012 4:05 pm 
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned vel 10, 2008 1:47 am
Postovi: 263
Lokacija: Zagreb
T3PVO je napisao/la:
Nažalost ta vrata su stare tehnologije i rade na hidrauliku koja je vrlo osjetljiva na vanjsku temperaturu. Danas je recimo hladnije jutro i ti našteluješ vrata da rade tako, a tijekom dana bude promjena temperature 15-20 stupnjeva prema gore, ulje u motoru se zagrije i tada motor radi totalno drugačije od onoga kako si naštelao ujutro. Borba sa vjetrenjačama ;)


U ZET-u su taj mehanizam pregradili još do su T4 bili novi, 80-tih, i od tada sa vratima nema problema. Čini mi se da je danas tarni prijenos umjesto hidrauličnog.


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: uto tra 10, 2012 11:16 am 
Avatar

Pridružen/a: sri ožu 05, 2008 12:20 am
Postovi: 32
tram4 je napisao/la:
U ZET-u su taj mehanizam pregradili još do su T4 bili novi, 80-tih, i od tada sa vratima nema problema.
001_rolleyes
Itekako u Zagrebu ima problema s vratima na T4 i B4, upravo ovakvih kakvi su opisani. Dakle, ili se ne zatvore do kraja, ili se kod otvaranja ne otvaraju do kraja. Ja svaki dan putujem na posao s povećim koferčićem i to mi pričinjava prilične probleme. Doduše, vrata se u poluotvorenom položaju uvijek mogu rukom otvoriti do kraja, ali za to treba i malo više snage.

_________________
Pozdrav iz Zagreba
ZDRU


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: uto tra 10, 2012 9:06 pm 
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned vel 10, 2008 1:47 am
Postovi: 263
Lokacija: Zagreb
STIB je napisao/la:
tram4 je napisao/la:
U ZET-u su taj mehanizam pregradili još do su T4 bili novi, 80-tih, i od tada sa vratima nema problema.
001_rolleyes
Itekako u Zagrebu ima problema s vratima na T4 i B4, upravo ovakvih kakvi su opisani. Dakle, ili se ne zatvore do kraja, ili se kod otvaranja ne otvaraju do kraja. Ja svaki dan putujem na posao s povećim koferčićem i to mi pričinjava prilične probleme. Doduše, vrata se u poluotvorenom položaju uvijek mogu rukom otvoriti do kraja, ali za to treba i malo više snage.


Ja se stalno vozim se česima i nisam primjetio takve probleme. Zna se desiti da se vrata ne ovore do kraja, ali jako jako rijetko naiđem da se ne zatvore do kraja. A to je druga stvar što su vrata sva nikakva pa se klimaju.

Česima 80-tih se vrata nisu do kraja ni zatvarala ni otvarala, i u zavoju ili po lošijoj pruzi su se od naginjanja kola sama otvarala i zatvarala pa je to prekidalo vožnju, i tada je to pregrađeno te je stanje danas puno bolje, no naravno nikad se ta vrata nisu kako spada ozvarala ni zatvaralano to je druga stvar.


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: sri tra 25, 2012 3:38 pm 

Pridružen/a: pon ožu 12, 2012 3:18 pm
Postovi: 178
Čemu služi ona "kutija" kod čeha u osijeku ? Vjerojatno za broj linije i odredište; ali zašto onda tome i ne služi ?


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: sri tra 25, 2012 5:14 pm 
Site Moderator
Avatar

Pridružen/a: pon vel 04, 2008 3:56 pm
Postovi: 664
Lokacija: Osijek
Na njima se to ne koristi više od 20 godina jer je već u startu loše napravljeno, često se kvarilo, nema dijeloca, a bilo kakvo drugo ulaganje je bilo preskupo!

_________________
Moderator u globalu


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: pet lip 01, 2012 12:34 pm 

Pridružen/a: pon ožu 12, 2012 3:18 pm
Postovi: 178
Može li se prikolica B4 prespojiti na tramvaje tipa T3 ?


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: čet vel 07, 2013 8:33 pm 
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned vel 10, 2008 1:47 am
Postovi: 263
Lokacija: Zagreb
http://www.glas-slavonije.hr/189089/3/T ... -na-obnovu

Dakle GPP Osijek je očito odlučio poslati sva tri tramvaja tipa ČKD T3 brojeva (8223, 8225 i 8226) na pregrađivanje i modernizaciju u tip T3PV. Što se tiče modernizacije voznog parka, odluka je razumna i pravovremena, no nikako se ne slažem, a vjerujem i većina klubova i udruga ljubitelja željeznice i tramvaja da se jedan od ta tri tramvaja ne očuva u originalnom stanju, kako bi pstao kao budući muzejski eksponat.
Zapravo, sva tri tramvaja i mogu ići na obnovu, ali bi se jedan od njih svakako trebao obnoviti u onom obliku u kakvom je sad.
Molim Admina, ili T3PVO-a, da ako je ikako moguće ovu poruku proslijede direktoru GPP-a Osijek, gosp. Mediću, kako razmislio o navedenim činjenicama. Hvala unaprijed.
Nadam se da će direktor razmisliti o tome i promijeniti odluku.


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3+B3
Novi postPostano: čet vel 07, 2013 10:23 pm 

Pridružen/a: pon ožu 12, 2012 3:18 pm
Postovi: 178
Tako je trebaju se ti tramvaji sačuvati u ovakvom obliku kakvi su sad! Svakako proslijedite poruku direktoru Mediću od tram4.


Offline
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 163 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]


 Online

Trenutno korisnika/ca: / i 7 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
 
cron

Fatal error: ./cache/ is NOT writable. in C:\Users\gpposije\gpp-osijek.com\wwwroot\forum\includes\acm\acm_file.php on line 103