www.gpp-osijek.com
http://www.gpp-osijek.com/forum/

Vozni park - moje zabilješke
http://www.gpp-osijek.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=59
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  Krpan [ čet ožu 13, 2008 12:27 am ]
Naslov:  Vozni park - moje zabilješke

GPP-Autobusi

BMC Probus ( prvi put viđeni 11.02.2007.)

OS-668-HD
OS-669-HD

MAN SL 202 (ex-Pforzheim)

motor: MAN D2866 "um 2"

OS-335-BZ (22) (8601), njemačka reklama
OS-336-BZ (18) (8602)
OS-586-EB (8603)(ex. OS-334-BZ)
OS-615-HJ (8604)(ex. OS-338-BZ)

MAN SL 223

OS-681-DU (0125)
OS-682-DU (0126) reklama Erste banka
OS-683-DU (0127) skinuta mu je plava crta na lijevoj strani krova
OS-684-DU (0128)

OS-991-EC (0129) (zadnji s orig. jednodjelnom šajbom)
OS-992-EC (0130) reklama Merkator, izgorio 06.01.2008.
OS-813-FH (0131) (ex. OS-993-EC) reklama Fashion Incubator

OS-364-ES (0332) ex. Hypo banka, reklama Hypo banka
OS-365-ES (0333) reklama Croatia osiguranje
OS-366-ES (0334) reklama Plodine
OS-367-ES (0335) reklama Croatia osiguranje
OS-368-ES (0336) reklama Novi radio


MAN Lion's Classic (došli 02.05.2007. 7 komada)

OS-233-HI 1
OS-234-HI
OS-235-HI
OS-236-HI 2
OS-237-HI
OS-238-HI
OS-239-HI

Mercedes O405 (ex-Pforzheim)

OS-858-AC (8908)
OS-650-AV (8907)
OS-913-CU (8909)
OS-503-CV (8906)
OS-842-CV (8905) izvan pogona od cca. svibnja ili lipnja 2007.

SANOS S215

motor: MAN D2866 "um 3"

OS-864-BI (9511) ex. Pannonian Challange,
OS-866-BI (9512), ima displej na stražnjem kraju, nema napisan g.b.
IF OS-868-BI najvjerovatnije izrezan
OS-974-FJ (9510) (ex. OS-867-BI)

SANOS S218

OS-863-BI (9516)
OS-865-BI (9515)
OS-936-FR (9514) (ex. OS-862-BI), imao HSP-ovu reklamu na pozadini u 11.2007.

SANOS S213

OS-560-DD (9913)
OS-562-DD (9923) ostao u kvaru 1.8.2007. na postaji kod Merkatora
OS-563-DD (9924)
OS-228-FV (9919) (ex. OS-561-DD), udes (kol. 2007.), ex. 9922

SANOS S217

motor: MAN D0826 LOH 18 EURO II

OS-564-DD (9917) obnovljen krajem 2007.
OS-755-DD (9920) kvar 28.02.2007. na Gajevom trgu
OS-399-FK (9919) (ex- OS-494-DF), u polu-rastavljenom stanju i bez motora (ljeto 2007.)
OS-478-FP (9921) (ex- OS-753-DD)
OS-779-HL (9918) (ex- OS-754-DD) ponovno proradio u rujnu 2007.

Autor/ica:  fanofthis [ sub ožu 22, 2008 10:35 am ]
Naslov:  Re: Vozni park - moje zabilješke

OS-992-EC (0130) reklama Merkator, izgorio 06.01.2008.->hoce li taj jos vozit il je gotov?

Autor/ica:  admin [ čet ožu 27, 2008 8:11 pm ]
Naslov:  Re: Vozni park - moje zabilješke

Naravno da će voziti! Čim ga sredimo opet je na cesti driving

Autor/ica:  trilex [ sub tra 19, 2008 5:27 pm ]
Naslov:  Re: Vozni park - moje zabilješke

Samo neke opaske u vezi motora...

kasnije mi je netko iz GPP-a rekao da Sanosi kriju u sebi D2866LUH motor, no u to strogo sumnjam jer zvuk je kod LUH modela dosta drugačiji (npr. kojekakvi prigradski MAN-ovi od Panturista, to je tipičan LUH zvuk)
Iako su i ovi podatci o UM motoru i o LUH motoru iz GPP-a, rekli su da su ovi prvi greška, no to mora biti neka zbrka u njihovim dokumentima.

A što se SL202 tiče. Također su rekli da je motor D2866UM, not ako ćemo cjepidlačiti, to je UH motor a ne UM, jer UM označava motor u sredini, dok UH označava skoro identični motor samo neke cjevčice su drugačije postavljene za ugradnju odozada.

No, vjerojatno zbog kompatibilnosti svi autobusi 90-ih su imali iste motore, pa odatle ta oznaka UM, iako ugradnja odozada ih čini UH zapravo.

Svojevremeno su Ikarusi IK111, Sanosi S215,218 i MAN SL202 imali isti motor D2866UM što je nedvojbeno olakšavalo održavanje.

A sad odakle se ovaj LUH stvorio u njihovim podatcima, ne znam.
Minimalno štimanje snage za LUH motor (jer je turbo) je 260KS.
UM (I UH) su tipično 240-250KS.

S obzirom da je dokumentacija na ovu temu u GPP-u nepouzdana, jedini način je zaviriti pod suknju tim busevima. Ja sam vidio djelomično motor od 9516 kad su ga popravljali kod kružnoga, ali bio je mrak, pa nisam uspio vidjeti usis da odgonetnem jel LUH ili UM. Tako da to ostaje misterija, iako ja bi se 99% kladio po zvuku da je UM

Autor/ica:  admin [ sub tra 19, 2008 8:13 pm ]
Naslov:  Re: Vozni park - moje zabilješke

Dokumentacija GPP-a je tocna, Makedonci su uvalili UM motor odozada + ga malo prepravili (jer su ga uspravili pa je bilo potrebno napraviti preinake na sustavu podmazivanja) sve u svemu dosta nakaradno napravljeno ali smo s godinama uspjeli otkloniti nedostatke.Taj motor ti ne zvuči na sebe zato jer gotovo da uopće nema ispušnog sustava, naime za takav motor orginalno je predviđen ispuh sa 2 "lonca" s tim da onaj prvi ima prigušnu komoru, a kako je ovaj motor ubačen tamo gdje mu nije mjesto oni su stavili samo zadnji lonac, da ne govorim da su usisnu cijev turbine odrezali i to ručno( na svakom je drugačiji rez) tako da je i ona kraća što također utječe na izmjenjen zvuk.

Autor/ica:  trilex [ sub tra 19, 2008 8:16 pm ]
Naslov:  Re: Vozni park - moje zabilješke

O kojem busu mi ovdje pričamo?

Spominješ Makedonce i da su odozada stavili UM motor i uspravili ga...

Ja govorim o S218, s motorom u sredini...u njemu je nemoguće uspraviti motor

Ti vjerojatno govoriš o S213/S217 , ali on nema D2866UM motor, već D0836LUH ili LOH

D2866UM uopće nema turbinu, već je atmosferski

Autor/ica:  admin [ sub tra 19, 2008 8:25 pm ]
Naslov:  Re: Vozni park - moje zabilješke

Kažem... to ti je vjerojatno rekao neki vozač i to zato jer je stvarno teško povjerovati da su takav motor i na takav način okrenut ubacili odozada, to je 100% unikatna serija autobusa i ne vjerujem da igdje na svijetu postoji tako šta yesnod
Moja tvrdnja je da su pošto su ti autobusi kupljeni netom prije zatvaranja tvornice, sastavljeni od dijelova koji su im ostali, 90% stvari vezanih uz motor su vidljivo ručno prepravljeni onako na licu mjesta da se na bilo koji način uklope u šasiju koja nije predviđena za njih, čak su nakon ubacivanja motora zavarili zadnji dio šasije tako da je bila prava umjetnost kada se vadio prvi od motora, ali eto igrom slučaja se pokazalo da čak imaju bolje perfomanse od buseva s odgovarajučim motorom, osim harmonika, one su jednostavno preteške da bi ih pogonio motor s ovako malo kubika, bez obzira na turbinu, tako da je kod njih vijek motora izuzetno kratak (negdje oko 300-400000 km)

Autor/ica:  trilex [ sub tra 19, 2008 8:30 pm ]
Naslov:  Re: Vozni park - moje zabilješke

Ma sve je to ok, samo ti govoriš o Sanosu S213 i S217
oni imaju motor odozada i motorm malog obujma (6 litara)


Ovo o čemu sam ja gore pričao su busevi S215 i S218 s motorom u sredini s D2866 motorom. Kod njih je sporno bilo da li je D2866UM ili D2866LUH, a ja sumnjam da je D2866UM.

Autor/ica:  Krpan [ pon lip 16, 2008 2:27 pm ]
Naslov:  Re: Vozni park - moje zabilješke

Jel 0130 počeo vozit? Oko 20.5. sam ga vidio u radinici pa me zanima jel se štogod promijenilo u tih mjesec dana.

Autor/ica:  fanofthis [ čet ruj 09, 2010 5:21 pm ]
Naslov:  Re: Vozni park - moje zabilješke

Zbogom Sanosi thumbdown [crying

Autor/ica:  T3PVO [ pet ruj 10, 2010 6:24 am ]
Naslov:  Re: Vozni park - moje zabilješke

Eeeee, da ti moraš plaćati te popravke ili da ih moraš baš popravljati...... banghead

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/

Fatal error: ./cache/ is NOT writable. in C:\Users\gpposije\gpp-osijek.com\wwwroot\forum\includes\acm\acm_file.php on line 103