Sada je: sub stu 18, 2017 12:21 pm.

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 1 post ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: Top 20 često postavljenih pitanja
Novi postPostano: sri lis 26, 2011 10:09 am 
Site Admin
Avatar

Pridružen/a: ned vel 03, 2008 11:16 am
Postovi: 560
Lokacija: Osijek
1. Da li ima vozni red do Poljoprivredne i veterinarske škole i koji je?

Polasci za Poljoprivrednu i veterinarsku školu prometuju od Gajevog Trga u: 07,35; 12,40 i 13,35 (omogućeno presjedanje s drugih linija). Polasci od škole su u: 13,10; 13,50; 18,50. Sve polaske možete naći na web stranici GPP-a ( http://www.gpp-osijek.com).

2. Možete li mi odgovoriti zašto više nemamo gradski prijevoz na relaciji Bilje-Osijek?

Panturist i GPP d.o.o. Osijek su postupno, kroz faze potpisivanjem Ugovora o prijevozu putnika u sklopu Tarifne unije, ušli u zajednički projekt na području šest općina Osječko-baranjske županije (Bizovac, Petrijevci, Bilje, Darda, Antunovac i Ernestinovo). Umjesto GPP-a putnike iz navedenih općina prevozi u sklopu unije Panturist sa znatno većim brojem polazaka, po povoljnijoj cijeni, jer mjesečnu kartu plaćaju po nižoj cijeni nego prije, i pri tom dobiju dvokomponentnu kartu: Panturistovu (za prijevoz od mjesta prebivališta do Osijeka) i GPP-ovu (za vožnju u gradu Osijeku, zona I i II).

3. Poštovani, sa kojih polaznih stajališta polaze autobusi za TC Portanovu i u kojem vremenu?

Polazna stanica za TC PORTANOVU se nalazi u Ulici Hrvatske Republike, a polasci za PORTANOVU su svakim danom od 06,35; 07,35; 08,35 … - svaki sat do 23,30. Od PORTANOVE polasci su od 07,00; 08,00; 09,00 svaki puni sat do 24,00 (zadnji polazak).

4. Da li se i gdje mogu pronaći izgubljene stvari u autobusu ili tramvaju? Na koji način to mogu provjeriti?

U GPP-u postoji Ured za izgubljene stvari. Ukoliko ste u vozilima javnog gradskog prijevoza izgubili neke od svojih stvari, a iste je pronašao vozač ili su mu te stvari predali putnici iz vozila, tada ti predmeti završavaju u navedenom uredu, i moguće je ostvariti povrat izgubljenih stvari sukladno odredbama GPP-a.
Lokacija: Prometni ured, C. Hadrijana 1
Radno vrijeme: 07,00 - 15,00 samo radnim danom
Kontakt telefon: 031 228-356

5. Imam pitanje. Živim u Sarvašu. Radim u Osijeku i subotama i nedjeljama kao i vaši vozači.
Radno vrijeme mi je od 6h do 14h. Kupujem vašu butru radničku a pan turistu dam još od 50 do 100 kuna da bih stigao do Sarvaša. Upitan je bus u 14.25 subotama, nedjeljom i praznicima (blagdanima) tj. on vozi samo do Nemetina i par minuta poslije ide do MIA. Pa bih upitao da li je problem da on vozi i do Sarvaša?


Uvažili smo potrebe većeg broja putnika te dodali tri nova polaska od 02.10.2011, tako da sada u prosjeku autobus prometuje do Sarvaša svakih sat vremena.

6. Molim Vas za informaciju kome se može prijaviti vozač na nekoj liniji kojeg sam uočila da puši cigaretu u autobusu na početnom stajalištu, iako je to zabranjeno zakonima ove države? Interesira me i koje se mjere poduzimaju protiv takvih vozača?

Pušenje u vozilima GPP-a je strogo zabranjeno zakonom kako za putnike tako i za vozače.
Unutarnja služba nadzora i kontrole svakodnevno nadzire između ostaloga i rad vozača koji mora biti u skladu i sa Pravilnicima o obavljanju službe u autobusnom (ili tramvajskom) prometu, te takvi i slični prekršaji se uredno sankcioniraju.

7. Poštovani, primjedba se odnosi na autobusno stajalište u Tenji, Vladka Mačeka 61, jer niti je uređena stanica, prihvaćam činjenicu da vam je preskupo, ali, nužno je urediti barem ugibalište, no kad već toga nema, barem uz tablu za autobusno stajalište postavite koš za smeće, kako ja ne bih svakodnevno radio komunalne poslove.

GPP je u kontaktu sa gradskom upravom, jer samo uz njihovu suglasnost i odobrenje može dobiti određenu lokaciju na korištenje za stajalište, kao i opremanje istog (tabla, koš, nadstrešnica). Ne treba zaboraviti ni obvezu Mjesnih odbora za određenom brigom oko objekata i infrastrukture (makar to bili dopisi, upiti i zahtjevi). Za uređenje stajališta je nadležan: Upravni odjel za komunalno-stambeno gospodarstvo i promet te zaštitu okoliša.
Kuhačeva 9
31000 Osijek
Kontakt:
telefon: 229-243
telefax: 229-184

8. Zanima me je li ikako moguće da autobus koji polazi ispred Avenue Malla, kreće u 21.15 u zimskom redu vožnje, umjesto u 21h jer dolazi zima i ružno vrijeme, a mnogim bi zaposlenicima, a vjerujem i kupcima bolje odgovaralo da je 15 min kasnije autobus. Na ovaj bus u 21h taman zaposlenici (kojih je jako puno) ne stignu jer tada moraju zatvoriti svoje trgovine.

Postojeća linija za Avenue Mall je prvenstveno namijenjena kupcima.
Za radnike koji ne stignu na polaske ispred centra, postoji redovna linija s polaskom u 21,00 iz Čepina (u 21,15 sa stanice kod Avenue Mall-a).

9. Možete li mi reći pod koju zonu spada zračna luka na Mandićevoj?

Sva autobusno stajališta u Mandićevoj ulici spadaju u prvu zonu.

10. Zanima me da li je još uvijek na snazi odluka da tramvaji voze četvrtkom, petkom i subotom cijelu noć?

Da, dva tramvaja prometuju na liniji 1: Z.Polje –Višnjevac, jedan tramvaj prometuje na relaciji Mačkamama - Trg Ante Starčevića, i jedan autobus prometuje na relaciji Tuđmanov most – Jug II.
Sve polaske možete naći na web stranici GPP-a ( http://www.gpp-osijek.com).

11. Da li je dopušten ulazak putnika na zadnja i srednja vrata?

Putnici moraju ulaziti samo na prednja vrata (uz obveznu prijavu na validatoru), a izlaziti na srednja i zadnja vrata.

12. Da li se putnik može prijaviti na srednji i zadnji validator uslijed velike gužve i nemogućnosti dolaska do prednjeg validatora.

Ne, putnik se može prijaviti samo na prednji validator, ostali validatori služe za odjavu koja je nužna za vrijednosnu karticu zbog ispravne naplate ili namjeravanog presjedanja putnika za nastavak vožnje.

13. Da li se putnici smiju primati u vozilo između dvije stanice?

Ulazak i izlazak putnika iz autobusa i tramvaja je dopušten samo na stajalištima i to dok je vozilo zaustavljeno.
Iznimno je, uz povećanu pažnju i oprez, dopušten izlazak i izlazak iz autobusa i tramvaja izvan stajališta, u izvanrednim okolnostima kad je ugrožena sigurnost putnika u vozilu ili u slučaju dužeg vremenskog zastoja na trasi linije zbog neispravnosti vozila, prometne nesreće, stanja na kolniku i sl.

14. Da li je vozač tramvaja pravilno postupio ne primivši u vozilo putnika pod utjecajem alkohola (noćna linija)?


Sukladno Pravilniku o obavljanju službe u tramvajskom prometu, ukoliko prometni radnik to uoči, ne smije primiti osobe koje su vidljivo pod utjecajem alkohola ili droge.

15. Zašto vozač tramvaja nije reagirao i oslobodio mjesto za sjedenje invalidne osobe koje je bilo zauzeto od strane učenika.

Vozač je svakako trebao reagirati i osloboditi mjesto za sjedenje invalidnoj osobi, sukladno Pravilniku o obavljanju službe u tramvajskom prometu.

16. Kada i u kojim slučajevima kontrolor može oduzeti Butru?

beskontaktna putna karta mehanički ili elektronski oštećena u toj mjeri da nisu dostupni podaci koje karta sadrži.
beskontaktna vrijednosna putna karta kojoj je potrošena vrijednost
beskontaktna putna karta koja nije valjano registrirana ulaskom u vozilo.
beskontaktna putna karta koja je oštećena u toj mjeri da pregledač karata ili druga ovlaštena osoba nije u stanju sa sigurnošću utvrditi dali osoba koja ju koristi je i vlasnik iste.
beskontaktna putna karta koja se koristi u tarifnoj zoni prijevoza za koju nije namijenjena.
beskontaktna putna karta koja je nevažeća za tekući mjesec.
beskontaktna putna karta za koju se utvrdi da ju koristi osoba koja nije njezin vlasnik.
beskontaktna putna karta gdje se zbog stanja slike ili Butre u cijelosti ne može utvrditi dali je osoba koja ju koristi zaista i vlasnik iste.
te u slučaju kada se koristi kartica Unije, ako vlasnik uz tu karticu nema i karticu Panturista prilikom kontrole.

17. Dali sam dužan pokazati osobnu iskaznicu prilikom kontrole ako nemam voznu kartu i ako odbijem koje su posljedice?

Niste dužni pokazati osobnu iskaznicu, ali će u tom slučaju vozilo biti zaustavljeno i pozvata policija radi utvrđivanja identiteta putnika. Nakon dolaska policije kontrolirani putnik biti će tužen zbog štete koja je nastala zastojem prometa i vožnje bez pravovaljane karte.

18. Kakve su kazne ako me uhvate s tuđom Butrom?

Ukoliko se prilikom kontrole utvrdi da Butru ne koristi vlasnik, ispisuje se kaznena karta osobi koja je zatečena prilikom kontrole, a vlasniku se butra blokira te i on ima obvezu plaćanja kaznene karte jer je istu dragovoljno dao drugome na korištenje. Odnosno za vlasnike personaliziranih kartica to znači i gubitak prava na daljnju subvenciju i to : učenici na rok trajanja školske godine, studenti na rok trajanja akademske godine, a svi ostali na rok jedne kalendarske godine.

19. Šta učiniti ako sam izgubio Butru?

U što je moguće kraćem roku prijaviti njezin gubitak na prodaju karata ili kontroli i nadzoru u GPP-u. Ista će biti odmah blokirana i spriječena njezina zlouporaba. Ukoliko vlasnik ne prijavi gubitak, a kartica bude korišena, te oduzeta od strane kontrole,vlasnik će snositi trošak kaznene karte kao da je i dragovoljno dao istu na korištenje drugoj osobi..

20. Dali ću imati problema ako mi je slika na Butri izgrebana?

Da. Jer će vam Butra biti oduzeta a vi zamoljeni da se u što kraćem roku javite na jedno od prodajnih mjesta GPP-a da izradite novu karticu. Ukoliko je ista produžena za tekući mjesec, prilikom izrade plaćate samo 20 kn za stavljanje vaših podataka na Butru.

_________________
Admin


Offline
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 1 post ] 

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]


 Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
 
cron

Fatal error: ./cache/ is NOT writable. in C:\Users\gpposije\gpp-osijek.com\wwwroot\forum\includes\acm\acm_file.php on line 103