Sada je: ned kol 19, 2018 9:25 pm.

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 42 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: T3 + B3
Novi postPostano: pon vel 18, 2008 7:00 pm 
Site Admin
Avatar

Pridružen/a: ned vel 03, 2008 11:16 am
Postovi: 560
Lokacija: Osijek
Evo komandne ploče što sam obečao, malo je staro ali još služi svrsi ;)

slika

slika

_________________
Admin


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: pon vel 25, 2008 1:00 pm 
Site Admin
Avatar

Pridružen/a: ned vel 03, 2008 11:16 am
Postovi: 560
Lokacija: Osijek
Evo još malo T3...
slika

slika

slika

_________________
Admin


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: pon vel 25, 2008 9:21 pm 
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned vel 10, 2008 1:47 am
Postovi: 263
Lokacija: Zagreb
Uuuuuuuu, slike su fenomenalne. Hvala na slikama, inače, na zadnjoj slici je T3 sa reklamom za cedevitu, kakvu identičnu ima i jedan genšer u zagrebu. Možda nađem sliku. :mrgreen:


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: uto vel 26, 2008 9:44 pm 
Avatar

Pridružen/a: sub vel 09, 2008 10:26 pm
Postovi: 10
Lokacija: Zagreb, Hrvatska
Znam da nije tema za to ali tek toliko za usporedbu jedna moja fotka:

slika

_________________
TMK 102 svečano je pušten u promet 1953.g. i dan-danas prometuje gradom Zagrebom!


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: sri vel 27, 2008 2:12 pm 
Site Admin
Avatar

Pridružen/a: ned vel 03, 2008 11:16 am
Postovi: 560
Lokacija: Osijek
Evo jedan u orginalnoj boji...

slika

_________________
Admin


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: sri vel 27, 2008 7:59 pm 
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned vel 10, 2008 1:47 am
Postovi: 263
Lokacija: Zagreb
U super slika, to mi je kandidat za desktop, pošto sam ljubitelj čeha. coolgleamA
Kroz vrata mi se čini kao da su stolci sivi i stepenice su malo drukčije u odnosu na Zagrebačke T4, pa ako može slika unutrašnjosti, odnosno putničkog prostora.
I jedan detalj me zanima, kad vi u GPP-u servisirate, uređujete i bojate tramvaje, dal obojate i postolje, jer mi se čini, da je tramvaj obnovljen, a postolja su smeđa kao da nikad nisu farbana. To sam primjetio, jer u Zagrebu, kad god urede tramvaj, pobojaju postolja u sivu boju, i to lijepo izgleda. cooool


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: čet vel 28, 2008 7:42 am 
Site Moderator
Avatar

Pridružen/a: pon vel 04, 2008 3:56 pm
Postovi: 662
Lokacija: Osijek
Tramvaj na slici nije obnavljan već je samo nedavno obojan, a postolja se bojaju samo nekada!!!

_________________
Moderator u globalu


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: sri ožu 12, 2008 11:39 pm 
Moderator

Pridružen/a: ned vel 17, 2008 4:28 pm
Postovi: 185
Lokacija: Osijek
slika


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: čet ožu 13, 2008 8:43 pm 

Pridružen/a: pon ožu 10, 2008 7:20 pm
Postovi: 152
Lokacija: Osijek
volio bih češće viđati taj tramvaj u "pogonu"!


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: čet ožu 13, 2008 8:46 pm 
Site Admin
Avatar

Pridružen/a: ned vel 03, 2008 11:16 am
Postovi: 560
Lokacija: Osijek
Jedan ovakav u orginalnoj boji skupa sa svojom prikolicom također dobija Buscard sustav, tako da će te ga viđati...
Jedina mana je ta što board computer može maksimalno podržati 4 validatora, tako da će na njemu i na prikolici biti blokirana srednja vrata i ona neće biti u upotrebi.

_________________
Admin


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: čet ožu 13, 2008 8:51 pm 
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned vel 10, 2008 1:47 am
Postovi: 263
Lokacija: Zagreb
admin je napisao/la:
Jedan ovakav u orginalnoj boji skupa sa svojom prikolicom također dobija Buscard sustav, tako da će te ga viđati...
Jedina mana je ta što board computer može maksimalno podržati 4 validatora, tako da će na njemu i na prikolici biti blokirana srednja vrata i ona neće biti u upotrebi.


E ovo mi je jako, jako, jako dobra i sretna vijest, jer ovaj mjesec dolazim u Osijek. :D ;)


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: pet ožu 14, 2008 2:27 pm 

Pridružen/a: pon ožu 10, 2008 7:20 pm
Postovi: 152
Lokacija: Osijek
ne kuzim to s srednjim vratima al ajd....a kolko ih ima u garazi da moze voziti, la bez "prikolice"?


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: sub ožu 15, 2008 12:42 am 
Avatar

Pridružen/a: sri ožu 05, 2008 12:32 pm
Postovi: 67
Lokacija: Osijek<->Rijeka
slika

0601 na dan dolaska

slika

7221 na dan odlaska

_________________
http://transport-photos.fotopic.net


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: sub ožu 15, 2008 12:52 am 
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned vel 10, 2008 1:47 am
Postovi: 263
Lokacija: Zagreb
Izvrsne slike. ;)

Inače gdje se ovo iskipavanje radi, u krugu remize, ili na nekom udaljenom kolosijeku.


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: sub ožu 15, 2008 1:31 am 
Avatar

Pridružen/a: sri ožu 05, 2008 12:32 pm
Postovi: 67
Lokacija: Osijek<->Rijeka
Jedno vrijeme su ih "iskipavali" kod Indexa, a ponekad kod zgrade Elektroslavonije.

_________________
http://transport-photos.fotopic.net


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: sub ožu 15, 2008 2:16 am 
Avatar

Pridružen/a: sri ožu 05, 2008 12:32 pm
Postovi: 67
Lokacija: Osijek<->Rijeka
Evo još koja kad sam već raspoložen :D

slika

slika

slika

0608

slika

0601

slika

zastave na 0604

slika

gradonačelnik "loži" 0607 prema Mačkamami

slika

7221 na jednoj od posljednjih vožnji

slika

još jednom 0601

slika

0608 kao kolodvorac

_________________
http://transport-photos.fotopic.net


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: sub ožu 15, 2008 9:40 am 
Site Moderator
Avatar

Pridružen/a: pon vel 04, 2008 3:56 pm
Postovi: 662
Lokacija: Osijek
fanofthis je napisao/la:
ne kuzim to s srednjim vratima al ajd....a kolko ih ima u garazi da moze voziti, la bez "prikolice"?


Vidi o čemu se radi, jedan board kompjuter (koji se nalazi u kabini vozača), može slati i primati podatke za najviše 4 validatora, a kako na tandemu ima 6 vrata morali smo taj problem riješiti na način da srednja vrata na kolima i prikolici jednostavno isključimo (neče biti doslovno isključena, jer se to zakonski ne smije učiniti, samo se neče otvarati), a kod novog načina naplate smatramo da je to najjednostavnije riješenje, jer će biti obavezan ulaz na prednja i izlaz na zadnja vrata. Kada to nebi napravili, izgubili bismo tri vozila sa prikolicama za promet, kada vozilo bude išlo solo van postojati će mogučnost otvaranja srednjih vrata ali neće imati svrhe!

Posjedujemo 3 vozila koja mogu vući prikolicu (8223, 8225, 8226).

_________________
Moderator u globalu


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: sub ožu 15, 2008 9:50 am 
Site Moderator
Avatar

Pridružen/a: pon vel 04, 2008 3:56 pm
Postovi: 662
Lokacija: Osijek
tram4 je napisao/la:
Izvrsne slike. ;)

Inače gdje se ovo iskipavanje radi, u krugu remize, ili na nekom udaljenom kolosijeku.


Evo Krpan ti je već odgovorio na to pitanje, a ja ću samo malo još pojasniti. Kako bi se tramvaj mogao istovariti ili natovariti na kamion, mora se skinuti dio gornjeg voda da dizalica može ravnomjerno zakačiti kola. Početni utovari (starih kola) su se radili na glavnoj pruzi kod zgrade Elektroslavonije (kako je Krpan naveo), ali smo došli do zaključka kako je to bolje raditi na dijelu pruge kod kolodvora (kao prvo mora se iskopčati gornji vod, što znači da ostali tramvaji ne mogu prometovati, a i cestovni promet dođe u pitanje zbog dizalice, kamiona i samih ljudi koji su sudjelovali u utovaru i istovaru) jer je tamo puno manji promet i frekvencija ljudi!!

_________________
Moderator u globalu


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: sub ožu 15, 2008 10:53 am 
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned vel 10, 2008 1:47 am
Postovi: 263
Lokacija: Zagreb
T3PVO je napisao/la:

Evo Krpan ti je već odgovorio na to pitanje, a ja ću samo malo još pojasniti. Kako bi se tramvaj mogao istovariti ili natovariti na kamion, mora se skinuti dio gornjeg voda da dizalica može ravnomjerno zakačiti kola. Početni utovari (starih kola) su se radili na glavnoj pruzi kod zgrade Elektroslavonije (kako je Krpan naveo), ali smo došli do zaključka kako je to bolje raditi na dijelu pruge kod kolodvora (kao prvo mora se iskopčati gornji vod, što znači da ostali tramvaji ne mogu prometovati, a i cestovni promet dođe u pitanje zbog dizalice, kamiona i samih ljudi koji su sudjelovali u utovaru i istovaru) jer je tamo puno manji promet i frekvencija ljudi!!

Aha, hvala na odgovoru.

Jeste li razmišljali izgraditi na nekom odvojenom kolosijeku, za silaznu rampu, da se tramvaj sam spusti, sa svojim pogonom, kad već ima one stražnje komande. Tak se i iskipavaju u zagrebu 2200, mogu vam ja slike poslati, da vidite, kak to ide, ili da u krugu remize sagredite pomoćni kolosijek, bez žice, gdje bi bio spušten tramvaj, da promet nemorate prekidati. ;)


Offline
 Profil  
 
 Naslov: Re: T3 + B3
Novi postPostano: sub ožu 15, 2008 3:05 pm 
Avatar

Pridružen/a: sri ožu 05, 2008 12:20 am
Postovi: 32
tram4 je napisao/la:
Jeste li razmišljali izgraditi na nekom odvojenom kolosijeku, za silaznu rampu, da se tramvaj sam spusti, sa svojim pogonom, kad već ima one stražnje komande. Tak se i iskipavaju u zagrebu 2200, ...
Tako nešto se isplati raditi samo ako je sigurno da će u nekom kraćem vremenu biti puno isporuka (novih) tramvaja, U Zagrebu se za 70+70 to svakako isplati(lo) napraviti, možda se moglo napraviti i u Osijeku za 17 koji su renovirani, ali za manje količine je i dizalica sasvim dobro rješenje wink

_________________
Pozdrav iz Zagreba
ZDRU


Offline
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 42 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]


 Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
 
cron

Fatal error: ./cache/ is NOT writable. in C:\Users\gpposije\gpp-osijek.com\wwwroot\forum\includes\acm\acm_file.php on line 103